  • Data: 2014-07-07 01:00:04
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-06 14:00, Budyń pisze:

    > a nawet zajrzalem na google street view. Na prawo od budynku gpw zaczyna sie park i
    miejca na pomnik, tuz przy budynku gieldy jest w opor.
    > Czyli to nie brak miejsca.

    Przeciez to samo jest z tecza.
    Przyznam, ze sprawy z cielcem czy czym tam nie znalem, bo nie jestem
    Warszawiak. Ale patrzac od polnocy to od Placu Zbawiciela na poludnie,
    ciut w prawo ponizej ronda Jazdy Polskiej miejsca jest w huhu. Rownie
    dobrze moglby byc i Park Lazienkowski, a co tam. Ale nie. Nie ma to jak
    przed drzwiami zeby cos sie dzialo.

    Pozdro.. TK