  • Data: 2014-07-06 18:07:00
    Temat: Re: Jezioro
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Sun, 06 Jul 2014 06:25:52 -0700 osobnik zwany Budyń napisał:

    > a nie wiem - ale mozesz sobie policyc ile powinno byc aby wnioski byly
    > odmienne niz przedstawilem. Wylicz, a pomylimy czy to realne. Ale nie
    > zapomnij uwzglednic nieewidencjonowane aborcje na zachodzie.

    ale nie przeszkodziło Ci na podstawie danych, o których wiesz, że sa bez
    sensu zestawiać je z danymi relanymi z innych krajów i wysnuwać na ich
    podstawie "wnioski" i jeszcze kazać innym szukać danych na poparcie
    Twojej tezy. Typowe oszołomstwo

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?