  • Data: 2014-07-06 19:58:16
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 lipca 2014 18:07:00 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > ale nie przeszkodziło Ci na podstawie danych, o których wiesz, że sa bez
    > sensu zestawiać je z danymi relanymi z innych krajów i wysnuwać na ich
    > podstawie "wnioski" i jeszcze kazać innym szukać danych na poparcie
    > Twojej tezy. Typowe oszołomstwo

    Typowym oszomstwem jest z zalozenia odrzucic dyskusje o argumentach strony
    przeciwnej. Bo statystyka socjologii radzi sobie z niepelnymi danymi (bo nigdy nie sa
    pelne)

    Ja wam podalem cyfry wskazujace przewge jednej metody nad druga - w odpowiedzi mam
    "bzdura" 1szt i "oszolomstwo" też 1szt. I to wy sie chlubicie bycia "racjonalnymi"?
    :-)

    b.