  • Data: 2014-07-07 08:06:21
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-07 00:32, Maniek4 pisze:

    > Domyslam sie, ze byles na wszystkich do tej pory procesjach, ze masz
    > taka wiedze?

    Nie byłem ani na jednej.
    Szkoda, że się nie domyśliłeś, że mogłem pomagać w budowie ołtarzy i być
    świadkiem rozmów na ten temat.

    > Zal to nawet komentowac...
    > Obsluguje kilka wsi w tamtym terenie, siedze tam czesto ponad osiem
    > godzin dziennie, mam wiecej znajomych na wsi niz w miescie i dokladnie
    > wiem czym ludzie zyje. Wies bardzo malo rozni sie dzis od miasta.
    > Ludzie pracuja tak samo jak w miescie. Maja niemal te same problemy i
    > nikt na nikogo sie nie oglada.

    Ale o czym Ty piszesz? O tym, że jesteś za ladą i przychodzą do Ciebie
    klienci?
    Pomimo, że nawet z niektórymi jesteś na Ty to i tak wciąż jesteś obcy.
    Ja natomiast wieś widzę z pozycji mieszkańca i to wsi, która powinna być
    już ucywilizowana, bo graniczącej z dużym miastem.
    Na drugiej wsi mieszkałem przez ok. 10 lat i później dojeżdżałem.
    Trzecią wieś znam, bo jeżdżę do teściów i już sąsiedzi oraz liczna
    rodzina teściów mnie tam traktuje jak swojego.
    Są to 3 różne kulturowo wsie w 3 różnych województwach.

    > Ty masz wogole jakos dziwnie. Ktos Ci opony gromadzil od czasu wojmy
    > pod Grunwaldem.

    A uważałem Cię za bardziej inteligentnego od tych wszystkich, którzy się
    przypierd.....
    P.S. Chcesz opony? Bo mi jeszcze zostało 8 szt. takich dużych, chyba od
    ciągnika. Tylko musisz swoim transportem, bo do mojego van-a się nie
    mieszczą.
    Niestety reszty ok. 60 szt. już się pozbyłem wywożąc do zaprzyjaźnionego
    gumiarza. Mówił, że te duże też mogę przywieźć, ale nie mam czym, bo nie
    mam aż tak dużych samochodów.

    > Nie mam pojecia co Ty sobie za miejsce do mieszkania wybrales. Ja
    > mieszkam na wschodzie, a to ponoc ten mnie cywilizowany region. To
    > gdzie Ty musisz mieszkac?
    > Trawa nie skoszona? No wez przestan... I czego to dowodzi? Moze tego,
    > ze kosckol jest zly, czy sasiadka powinna sie leczyc?

    Pisałem o mentalności ludzi na wsi i wywieraniu wpływu na ludzi i
    dzieci, którzy nie chodzą do kościoła czy na lekcje religii, o czym
    pisała ikka.

    > Tez sie dziwie ze ludzie kupuja Toyoty, nie przejmuj sie.

    Najśmieszniejsze jest to, że to wcale nie jest nasze auto tylko rodziny,
    która często nas odwiedza, ale powód do plotkowania jak widać jest :)

    > Jakis konkretny powod moze, bo to, ze sie nie zgadzasz i jestes
    > przeciw, bo wrog Ci do egzystancji potrzebny to mniej wiecej juz
    > wiemy. Ocenzuruj jeszcze podreczniki do historii, bo tam sporo o
    > chrescijanstwie w naszym kraju jest, a po co ma Ci sie dziecko skrzywiac?

    Ale historia to coś czego nie można zmienić, choć niektórzy próbowali i
    musimy ją przyjmować taką jaka jest.

    > Kto i kiedy Cie nawraca na sile?

    Stale ktoś podejmuje próby, a trzeba przyznać, że mam sporo osób
    znajomych, zagorzałych Katolików.

    > Spytam przewrotnie jak Ghost, ktorego chyba nikt nie zrozumial: Czy
    > przestales bic swoja matke mlotkiem po glowie?

    Po tej wypowiedzi wnioskuję, że Twoja matka jeszcze nie przestała Ciebie
    tłuc.

    > Jak chcesz znac moje zdanie to mnie po prostu spytaj, a nie przypisuj
    > mi roli jakiegos oszoloma. Ile zniszczyles samochodow wracajac z meczu
    > pilkarskiego?
    > Widzisz jak to jest? Ja Ciebie nie segreguje, a Ty mnie tak.

    Pozostawię beż komentarza do czasu aż zrozumiesz moją wypowiedź.

    > Aha.
    > To jak za pare lat wprowadza prawo o dobrowolnej eutanazji to od
    > dentysty bedziesz wymagal zabijania? No wez nie splycaj.

    To Ty spłycasz i wszystko sprowadzasz do jednego.

    > Oczywisie, ze tak. Tylko, ze nakladanie na banana to nie zycie w
    > rodzinie.

    Ale pociąg seksualny już jest i natura się o swoje dopomina, a przy tym
    rozum jeszcze zbyt słabo rozwinięty.
    Zasadniczo całą tą dyskusję można podsumować, że stanowcza większość
    nastolatków myśli nie głową, a kut....m.

    > Dzieki za mohera. Szkoda, ze nie widzisz naginania w postaci
    > sankcjonowania prawa rodzicem a i b. Mimo, ze Ty tego nie zauwazasz to
    > sie dzieje. Za chwile na lekcjach w szkole pojawia sie podreczniki
    > mowiace, ze dwoch facetow to tez rodzina.

    Widziałeś taki podręcznik, bo ja nie.

    > Ma prawo odmawiac i z tym nie ma co dyskutowac. Jak nie wierzysz to
    > sprawdz.

    Nie piszę tu o tym co robią, ale do czego mają i powinni mieć prawo.

    > Jak bedziesz takie prawo ustalal to tak bedzie. Poki co mamy
    > demokracje i tyle. Mozemy o tym dyskutowac czy Tobie to sie podoba i
    > czy mi sie podoba. Ale poki co jest jak jest i czy chcesz czy nie z
    > wola wiekszosci musisz sie godzic. Jak wybiora Palikota to ja bede
    > musial sie pogodzic z tym, ze jest jak jest.

    Poczekajmy co będzie ze znanym profesorem, któremu zarzucają złamanie prawa.