  • Data: 2014-07-07 09:38:39
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 6 lipca 2014 21:58:03 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > 30 szt. przy kilkudziesięciu legalnych? jak najbardziej. Po pierwsze
    > procesy dotyczą nielicznych a nie wszystkich po drugie mogą dotyczyć
    > więcej niż jednego przypadku. A przede wszystkim pokazują, że Towje dane
    > są nieprawdziwe.

    masti - ja nie wiem czy ty masz cos wspolego z matematyka. Moze brniesz bo sie nie
    znasz, a moze tylko dymisz.
    Zatem powolutku.
    Rozwazamy problem
    Edukacja seksualna typ A daje w wyniku problemow=X
    Edukacja seksualna typ B daje w wyniku problemow=Y

    Jesli Y<X to edukacja typ B jest lepsza, nikt nie mówi ze idealna, po prostu lepsza.
    Jesli mówimy o np nielegalnej aborcji w ilosci 30szt to jest to ilosc pomijalna bo
    "problemów" jest wiecej niz 20000. Rozumiesz słowo pomijalna?

    Porównajmy wlk brytanie i polske:
    W wlk brytanii na "problemy" skladaja sie
    urodzenia przez nastolatki ok. 50tys
    aborcje legalne = 180 tys
    aborcje nielegalne = wobec spolecznego przyzwolenia i faktem ze sa darmowe przyjmijmy
    zero.
    czyli lacznie 230tys. Przelicajac wg ilosci obywateli w wychodzi tak jakby w polsce
    to było 138tys
    U nas:
    urodzenia przez nastolatki ok. 21tys
    aborcje legalne = 40szt czyli
    aborcje nielegalne = 30szt + czarny rynek.

    Czyli wychodzi na to ze jesli liczba nielegalnych aborcji przekracza 117tys to metoda
    A byłaby lepsza niz konserwatywna B.

    No to pytanie jest -ile tego jest? Urodzen w Polsce jest ok. 400tys, zatem zeby
    uzyskac 117tys aborcji trzeba by co czwarte dziecko wyskrobac. Malo prawdopodobne
    wobec faktu ze w wlk brytanii gdzie aborcja ma przyzwolenie spoleczne ilosc urodzen
    800tys do ilosc aborcji 180tys to 6,15. Jesli ten stosunek przełożymy na polske to
    wyjdzie 65tys aborcji. A poniewaz u nas stosunek do aborcji jest nieco bardziej
    konserwatywny niz na wyspach wyjdzie nieco mniej.
    P Nowicka, czyli przedstawicielka feministek, które zawsze maksymalnie podwyszaja
    szacunki nielegalnych aborcji w sejmie 7.01.2013 mówiła o szacunkach rzedu
    kilkudziesieciu tysiacach sztuk.
    Organizacji prolive mówią o 12tys. Moze one zaniżają?
    Prawda pewnie gdzies lezy gdzies posrodku - jak nic wychodzi cyfra rzedu 50tys. Czyli
    duzo mniej niz owe krytyczne, wskazujace na metode A czy B, 117tys.

    Wychodzi na to ze metoda B jest lepsza.

    b.