  • Data: 2014-07-08 00:08:55
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-07 09:45, Maniek4 pisze:

    > Tak znasz zycie na wsi, a nie masz czasu trawy skosic?
    > No dobra mniejsza o to. Pozostanmy przy tym, ze wiem co pisze w
    > sprawie wsi i Twoja historia, czy domysly tego nie zmienia.

    Ja także wiem co piszę i Twoja historia, czy domysły tego nie zmienią.

    > A widzisz, 60 szt. opon. Ja sie nie przyp. tylko stwierdzam, ze
    > przydarzaja Ci sie dziwne przypadki. Ja np. 60 opon razem to widze w
    > firmach oponiarskich, a Ty miales na posesji. :-)

    To twój problem skoro uważasz się za pępek świata.
    Wiesz, naprawdę współczuję takim, ograniczonym ludziom, którzy uważają,
    że jak sami czegoś nie doświadczyli to to nie istnieje.

    > Daj spokoj. Ludzie lubia o czyms gadac. W miescie jest dokladnie to
    > samo. Jak w zeszlym roku kupilem samochod to od kolejnych znajomych
    > dowiadywalem sie, ze kupilem samochod, a nikomu nic nie mowilem.
    > Ksiadz w malej miejscowosci personalnie wie wiecej, co w tym
    > ostatecznie zlego? To gorzej ze wie to samo co sasiad?

    Tyle, że mnie nie interesuje, czym kto jeździ i jakie panienki obrabia,
    a zwłaszcza ksiądz. To są sprawy prywatnego każdej osoby i nic nikomu
    innemu do tego.

    > No i takiej np. teczy nie bylo w historii Polski. Innych symboli
    > ktorym przypisujesz takie samo prawo do bycia w sejmie tez nie.

    O czym Ty piszesz? Co mi znów przypisujesz?
    Wyraźnie pisałem, ze poza symbolami państwowymi, jednoczącymi
    wszystkich, zarówno wierzących jak i niewierzących, być innych nie ma prawa.
    Poza tym nie rozumiem tej całej wojny Katolików, którzy jak widać w
    większości są Katolikami jak z "koziej dupy trąbka", którzy podnoszą
    taki raban jakby nigdy nie słyszeli o "znaku przymierza" z Bogiem.

    > Chyba nie zrozumiales. :-)

    Raczej Ty nie zrozumiałeś :)

    > No tez. Ale ten watek dobrze opanowal Budyn, wiec te kwestie uznaje za
    > wyjasniona.

    No, no zakrzyczał wszystkich :)
    Jakież to typowo chrześcijańskie :)

    > Wiedziales dekade temu, ze mozesz byc rodzicem a i b?

    Co masz na myśli?

    > Jak zlamal prawo przedluzajac celowo, nie informujac o stanie to
    > bedzie odpowiadal za to karnie. I tak ma byc. Ale nikt nie moze
    > oczekiwac, ze ktos bedzie dokonywal aborcji bo ktos inny ma takie
    > zyczenie.

    Ale nie było przypadku, że ktoś miał takie widzimisię, lecz w związku z
    tym było wydane postanowienie zgodne z obowiązującym prawem.

    > Dziwne, ze nie odniesliscie sie do tego, ze kobieta podobno
    > inteligentna poszla z problemem do szpitala imienia swietej rodziny.

    No i co z tego?
    Może jeszcze zabrońcie zamieszkiwać ludziom niewierzącym przy ulicach,
    które noszą nazwy świętych.
    Gdyby to był szpital prywatny, prowadzony przez kościół to nie ma
    sprawy. Lekarz odmawia i nie musi wskazywać, ale tu chodzi o jednostkę,
    która jest finansowana przez urząd miasta.
    To, ze ktoś nadał tej jednostce tak idiotyczną nazwę, nie oznacza, że od
    tego momentu ta jednostka staje się katolicka i podległa ścisłym rygorom
    narzucanym przez kościół.
    Podać Wam dłoń, a od razu całą rękę chcecie upierdolić.
    Wybacz, ze powiem to wprost, ale to właśnie taka postaw Katolików
    sprawia, ze jest coraz więcej osób, którym "otwierają się oczy" i
    zaczynają uważać, że i ta sekta powinna zostać zdelegalizowana.

    > Jak wszystkie te roszczeniowe kobiety sa na podobnym poziomie
    > intelektualnym to faktycznie dla niektorych nalezy moze pomyslec o
    > jakiejs specjalistycznej klinice.
    >
    > Chyba wyczerpalismy temat. W kazdym razie ja nie mam zbyt wiele do
    > dodania.

    Ja też już wyczerpałem swój limit cierpliwości i tolerancji dla głupoty.