  • Data: 2014-07-09 10:36:09
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 lipca 2014 09:05:27 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > W dniu 2014-07-05 16:51, Budyďż˝ pisze:
    > W pa�stwie demokratycznym tak.
    > W Polsce jednak nigdy nie by�o i nie ma demokracji. Polska jest pa�stwem
    > wyznaniowym "jednej, jedynej s�usznej" wiary, a w KK demokracja nie
    > istnieje.

    no własnie przeciwnie - do katolicyzmu przyznaje sie 95% spoleczenstwa, a ok. 40%
    traktuje to bardziej powaznie. Zatem jesli najwieksza grupa spoleczna dyktuje swoje
    pomysly to jest to tak demokratyczne ze bardziej sie nie da.
    A rozne lewactwo, gejostwo chcialoby rządow mniejszosci - i wykrecaja to jezykowymi
    wynalazkami 'demokracja z rowna reprezentacja mniejszosci"

    ikka cala liste zarzutow dala - odpowiedz jest jedna - bo tak chce wiekszosc.
    I tak bardzo duzo jest mniejszosciom oddawane - ale widac mało. Rządzic powinna
    mniejszosc - ale uwaga -"nasza, ateistyczna mniejszosc".

    z innego postu:
    "Wiesz, udupienie KK to nie jest mój nadrzędny cel. Ja chcę normalności i
    państwa, w którym będę mógł normalnie i spokojnie żyć i w którym będę
    szanowane także moje wartości, a władza będzie jednakowo traktowała
    osoby wierzące, niewierzące i odmieńców. "

    Twoje wartosci sa szanowane. I nikt cie do niczego nie zmusza - ale widac to mało.
    Zadasz panstwa niedemokratycznego. No to kto powinien rządzic?

    b.