  • Data: 2014-07-09 10:21:21
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-08 23:50, ikka pisze:

    > twoje przywileje to pikuś, ale np. wierzący może blokować teatr,
    > niewierzący nie może blokować kościoła.
    > a co do przywilejów kk to proszę:
    >
    > 1. święta jakiego jeszcze kościoła są dniami wolnymi od pracy?

    Litosci. To ma byc przywilej wierzacych? Ty chodzisz do pracy w
    swieta? A moze uwazasz, ze za przykladem Niemcow np. gorzej jest jak tam
    w niedziele wogole wszystkie sklepy sa zamkniete?

    > 2. jakiego kościoła dotyczy konkordat?

    Konkordat to umowa miedzy dwoma panstwami. A miedzy Niemcami a Polska
    np. moze byc? W takim razie Slazacy tez sa uprzywilejowani.

    > 3. jakie symbole religijne wiszą w miejscach publicznych
    > 4. jakie symbole religijne wiszą NAD godłem?
    > 5. jakiego wyznania duchowny jeździ z policjantami w radiowozie i
    > oferuje modlitwę zamiast mandatu?

    Twoim przywilejem jest pusta sciana z drugiej strony godla. Ja nie mam
    wiekszych.

    > 6. świątynia opatrzności bożej dostała ile pieniędzy Polaków .... ?

    OK. Moze sie nie podobac, ale nie tylko Tobie pewnie.

> [...]
    > 8. kto finansuje składki kk na ubezpieczenie emerytalne?
    > 9. kto finansuje składki kk na ubezpieczenie rentowe
    > 10. kto finansuje składki kk na wypadkowe?
    > 11. czy księża płacą podatki zryczałtowane?
    > 12. kto jest zwolniony z podatków od nieruchomości niemieszkalnych?
    > 13. kto jest zwolniony z podatków od budynków: internaty, zarządy
    > diecezji, klasztory, domy sióstr, domy emerytów?
    > 14. kto uczestniczy w stanowieniu prawa w Polsce? Przykład: Protokół z
    > posiedzenia Komisji Wspólnej Przedstawicieli Rządu Rzeczypospolitej
    > Polskiej i Konferencji Episkopatu Polski
    B3l11%202013.pdf
> [...]
    > 20. ile dotacji podmiotowych dostały uczelnie katolickie?
    > 21. kto jest największym posiadaczem ziemskim w Polsce?
    > 22. kto ponosi koszty emitowania programów katolickich w telewizji?
    > 23. kto ponosi koszty funkcjonowania funduszu kościelnego?
    > 24. kto nie płaci podatków od czynności cywilnoprawnych?
    > 25. kto nie płaci podatków od spadków i darowizn?
    > 26. rozgłośnie którego związku wyznaniowego są zwolnione z opłat
    > koncesyjnych?
    > 27. kto nie musi rozliczać się z datków od wiernych?
    >
    > jest tego więcej, google działa, poszukaj sobie.

    To znaczy, ze Ty masz ogolnie problem z demokracja jak widze.
    Przykro mi, zyjesz w kraju katolickim i z decyzjami wiekszosci musisz
    sie liczyc, tak jak ja musze sie liczyc z innymi decyzjami ktore mi tez
    sie nie podobaja. Mozemy zaczac od stadionow, publicznej emisji meczow
    pilkarskich za moje pieniadze, ktorych wrecz nienawidze, ale to jak mi
    sie zdaje Tobie nie przeszkadza. Mi w gruncie rzeczy tez nie. Ot
    demokracja i tyle.

    > tu dane z 2005 roku:
    > http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,4322/q,Ile.koszt
    uje.nas.kosciol
    > tu z 2011:
    > http://tnij.org/3cctt19
    >

    > jest konkretnie?

    Pisalas o przywilejach wyznawcow wiary, a na dowod tego podajesz
    finansowe przywileje instytucji koscielnych. Nawet nie chce mi sie tego
    analizowa. Wiec powiem Ci, ze ja nie mam z tego ani jednego grosza. Czy
    chce na to placic? Spytaj mnie a nie przypisujesz mi zdanie. Co do
    utrzymywania nieruchomosci koscielnych jak katedry, koscioly itp., to te
    sa zabytkami. Tak jak Panstwo utrzymuje inne zabytki, tak koscioly itp.
    wpisane sa w te sama historie. Co do ziemi to wiesz... Nie slyszalem
    zeby kogos wysiedlano by ofiarowac kosciolowi ziemie. Slyszalem raczej
    odwrotnie, a Ty masz pretensje, ze kosciol ma ziemie od wiekow.

    Pozdro.. TK