  • Data: 2014-07-16 00:15:10
    Temat: Re: Jezioro
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 lipca 2014 23:36:27 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja Ci powiem cos z autopsji. Czesto wcale nie chce mi sie. Stercze tam
    >
    > godzine czterdziesci (proboszcz lubi przesadzac na koniec :-( ),
    >
    > dzieciakow nie da sie utrzymac, slonce jak na Sacharze, a ja stercze.
    >
    > Wkurzam sie najbardziej na beznadziejnie przedluzajace sie ogloszenia po
    >
    > mszy. Ksieza miedzy mszami w niedziele maja chyba malo atrakcji, no ale
    >
    > mniejsza. No wiec ide tam i mi sie nie chce. Nie chce mi sie tak po
    >
    > ludzku, bo lepiej rozlozyc lezak i posiedziec. Ale z drugiej strony
    >
    > wiem, ze jak nie pojde to bede sie czul jak bym cos stracil. Wypadkowa

> [...]

    To o czym piszesz, z tą chęcią pójścia ma swoją naukową nazwę. Wdrukowanie się to
    nazywa. Kościół jest w tej dziedzinie bardzo dobry. Zwykłemu człowiekowi trudno
    wyobrazić że oni drukują nie tylko u dzieci. Bez problemu zerują ludzi w seminariach.
    A potem im wpisują co chcą. Ze starymi też doskonale sobie radzą. Kościół przez
    stosowanie socjotechnik, w nim wszystko co na pokaz jest socjotechniką, jest groźny.
    jedyna metoda uniknięcia zagrożenia to nie chodzenie do niego, nie uczestniczenie w
    obrzędach itp. Wierzyć można wszędzie. Najbardziej poszkodowani w kościele są księża.
    To mięso armatnie. Wyżsi urzędnicy działają według innych reguł. Przede wszystkim
    zbierają haki na podwładnych. Kadrze pasują homoseksualiści, pedofile bo mają ich w
    garści. Typowa metoda kija i marchewki.