  • Data: 2009-05-02 21:43:29
    Temat: Re: KIERBUD - Umowa - stawka
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Maj, 22:35, Dy <d...@m...com.pl> wrote:

    > Mozesz napisac cos wiecej o tej strzalce ugiecia. Ja sie przejalem tym
    > i juz chcialem walczyc jak za czestochowe o te 5 mm a tu piszezs ze
    > zadnej strzalki nie robiles.
    > W projekcie tez mam strop monolityczny.

    Jak zobaczysz jak sie w praktyce odbywa szalowanie stropu
    monolitycznego to sam przyznasz, ze walka o 5mm, a nawet o 2cm to
    czysta bzdura teoretyczna jest :) O to mozesz walczyc jak masz strop
    typu teriva, ktory po odszalowaniu opada.. Monolit mi nie opadl ani o
    centymetr - wiem, bo sam juz murowalem kilka dzialowek i miedzy
    "bokami", a srodkiem stropu nie ma zadnej roznicy w wysokosci
    (sprawdzane niwelatorem laserowym, a najwieksza rozpietosc mam
    7x4,5m). Jak powiesz, ze chcesz o 1cm wyzej posrodku to Cie te
    wysmieja - tyle to mozesz sobie planowac w teorii, rodem z obrazkow
    katalogowych gdzie czysty Pan uklada pustaki co do milimetra :-)
    Budowa to jednak budowa, nie katalog ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.