    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kanalizacyjna zagwozdka
    Date: Wed, 23 Feb 2011 05:59:40 -0800 (PST)

    On 23 Lut, 14:39, gary <g...@c...pl> wrote:

    > I masz wyja nienie przyczyny

    Wyjaśnienie to ja znam, niestety nie mam na nie wpływu, pytałem raczej
    jak przywrócić tej kanalizacji funkcjonalność (w końcu dobrych 10 lat
    pracowała w miarę znośnie).

    > W ten spos b instalacji kanalizacyjnych po prostu si nie buduje.

    OK, dołączę to na końcu listy błędów popełnionych przed dewelopera,
    który stawiał mój blok :)

    > Wszelkie dysze i inne patenty kt re w o ysz do rur kanalizacyjnych, b d
    > si oblepia y osadami z myd a, w osami i innym wi stwem zatrzymuj c
    > dodatkowo przep yw.

    NIe zrozumieliśmy się, ja chciałem tą rurkę z dyszą wpuścić w kanalizę
    doraźnie, celem jej przepłukania. Ot taką domową wersję czyszczenia
    kanalizy stosowanej przez WUKO na ulicach, zwłaszcza w przypadku
    kanałów burzowych zrobić.

    > Nie bardzo rozumiem za czony rysunek (wc wisi powy ej pod ogi ?)

    Cała sporna rura kanalizacyjna jest w podłodze, w wylewce. Kibel
    natomiast jest z odpływem poziomym, wchodzącym w ścianę. Nie wiem, jak
    to jest dołączone do pionu, bo nie mam doń dostępu, ale
    najprawdopodobniej odpływ z kibla trafia wprost do pionu, a rura od
    pozostałych przyborów jest podłączona osobnym trójnikiem poniżej, co
    też jest błędem, ale w tym wypadku nic nie wnoszącym do sprawy.

    > Jedynym sensownym rozwi zaniem by o by przebudowanie tej instalacji

    Odpada z kilku przyczyn.Najistotniejsza: wymagałoby to kapitalnego
    remontu łazienki połączonego z rozkuwaniem wylewki podłogi

    > Co jest pod pod og ?

    Sąsiad.