    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 9 Mar 2015 09:01:53 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kocioł gazowy do niewielkiego mieszkania
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 marca 2015 16:22:07 UTC+1 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    ogrzania ok 1,5kW mocy ciągłej. To da w miesiącach grzewczych mniej więcej 600-800
    złotych za prąd do ogrzewania. Przy takim koszcie mieszkanie będzie niewynajmowalne.

> [...]
    > porywach do 6-7 studentów, więc na grzanie wody szło sporo kasy. Do tego
    > okna stare, drewniane ze szparami na pół palca. Nikt nie oszczędzał, bo
    > umówiłem się, że płacą ryczałtowo za prąd i nie ma znaczenia ile zużyją
    > - bo bali się wynająć przez to ogrzewanie - a ja wiedziałem ile będzie
    > wychodzić, bo wcześniej sam tam przez kupę lat mieszkałem.
    > Jak chcesz, mogę pokazać rachunki.
    >
    > I jak to się ma do tych Twoich teoretycznych obliczeń 600-800 złotych za
    > mieszkanie 40m2 przy temperaturach 0-5 stopni?
    >
    > Ja przypuszczam, że za ogrzanie 40m2 prądem nie wyjdzie więcej niż 300

    Nie pierdol bo mam zajady i mnie boli jak się śmieję. 200 złotych za prąd do
    prysznica codziennie by dla siedmiu osób wyszło. Do tego lodówka, czajnik
    elektryczny, kilka telewizorów, siedem komputerów pralka ( przy siedmiu osobach na
    bank pranie codziennie ), kuchenka mikrofalowa. Dobrze że nie napisałeś że kuchnia
    też elektryczna. Czterysta to tam bez ogrzewania na same potrzeby bytowe szło.