eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKocioł gazowy z zamknietą komorą spalaniaRe: Kocioł gazowy z zamknietą komorą spalania
  • X-Received: by 10.140.33.161 with SMTP id j30mr266586qgj.4.1411857821393; Sat, 27 Sep
    2014 15:43:41 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.33.161 with SMTP id j30mr266586qgj.4.1411857821393; Sat, 27 Sep
    2014 15:43:41 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    a13no4652265igq.0!news-out.google.com!i10ni40qaf.0!nntp.google.com!v10no56428qa
    c.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 27 Sep 2014 15:43:41 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <m07e1j$nft$1@news.dialog.net.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.146.72;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 164.126.146.72
    References: <542531a0$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <m03evh$gl4$1@node1.news.atman.pl>
    <542718bc$0$18077$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <m07e1j$nft$1@news.dialog.net.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Kocioł gazowy z zamknietą komorą spalania
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sat, 27 Sep 2014 22:43:41 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:491328
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 28 września 2014 00:29:26 UTC+2 użytkownik Grzegorz napisał:
    > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
    >
    > news:e600f9a8-7c47-42fc-ae0d-4e2a9368c559@googlegrou
    ps.com...
    >
    > /.../
    >
    > //W silnikach spalinowych stosowany jest pewien myk. Cz�� spalin trafia
    >
    > do powietrza zasysanego przez silnik.
    >
    > //Poprawia to spalanie,
    >
    >
    >
    > Nie poprawia. nie w tym sensie. Chodzi o dopalanie tlenk�w (CO i NOx)
    >
    >
    >
    > //spaliny s� czystsze a silnik przy takim samym zu�yciu paliwa ma wy�sz�
    >
    > moc.
    >
    >
    >
    > Zu�ycie paliwa jest wy�sze. Ca�y ten pomys� to jak PFC w zasilaczach.
    >
    > Poprawia si� cos fi ale wzrasta zu�ycie pr�du.
    >
    > Silnik dope�niany spalinami zamiast tlenem z powietrza nie mo�e mie�
    >
    > wy�szej mocy.
    >
    > Wystarczy�oby zastosowa� silniki o wi�kszej pojemno�ci i ubo�sz�
    >
    > mieszank� ale akcyzy, podatki, op�aty i takie tam liczone od pojemno�ci
    >
    > silnika spowodowa�y t� ekoprotez�.
    >
    >
    >
    > //Niby bzdura a jednak dzia�a bo jest powszechnie stosowane takie
    >
    > rozwi�zanie. Ciekawe czy jak by zastosowa� takie co� w piecu albo kotle
    >
    > ( jak kto woli) czy te� by si� poprawi�o spalanie.
    >
    >
    >
    > Perpetum mobile.
    >
    > g.

    Nie masz racji. W literaturze jest to dobrze opisane. W jakiej? Chociażby w Biblii
    mechaników Poradniku Mechanika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1