  • Data: 2018-01-21 04:59:22
    Temat: Re: Kogeneracja dla Kowalskiego
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał

    Ujmij troche bo jest z czego. Pracowales w firmie i letniego wymiennika
    ciepla nie zauwazyles.

    Ja tam pracowałem jako programista i takich rzeczy po prostu nie zwracałem
    uwagi.
    Jeden raz mój kolega pokazał mi te urządzenia jako ciekawostkę i to
    wszystko.
    Nie wykluczone że na lato wszystko to wyłączali, ja się tym w ogóle nie
    interesowałem.
    W tamtych czasach byłem jeszcze bardzo daleki od budowy własnego domu.
    --
    Tomasz