    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <kja3b8$hsh$1@news.task.gda.pl> <kjao57$nja$1@news.dialog.net.pl>
    <kjbl1m$5f3$1@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <5159e9e1$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    Subject: Re: Koszt budowy malego sklepu - pytania laika
    Date: Mon, 1 Apr 2013 23:16:49 +0200

    news:5f41fe5f-6859-438f-bae2-065edb5918b2@googlegrou
    ps.com...

    > Zapłaciłbyś komuś 12zł mkw za położenie paneli podłogowych?

    Płaciłem nawet po 16zł - po znajomościach i już po zniżkach.
    Wiesz dlaczego?
    Bo wiedziałem, że będą położone perfekcyjnie i tak też zostały położone.
    Podłoga została idealnie wyrónana wylewką samopoziomującą, położona
    folia i podkład, ułozone panele, olistwowane, a po robocie posprzątane i
    oddane w takim stanie, że można wstawiać meble.

    > Prostsztej roboty juz chyba nie ma.

    Uwierz mi, że można nawet i tą robotę spierdzielić.
    Już kilka razy widziałem klepiące czy rozłażące się panele, bo wykonawcy
    nawet nie chciało się zrobić wylewki samopoziomującej.

    Co do innego regionu Polski to nie problem.
    Do dyspozycji mam wolne mieszkanie (ok. 80m2 salon z aneksem kuchennym,
    sypialnia, łazienka z ubikacją, telewizor, komputer, internet) w budynku
    obok :)
    Tak więc z zakwaterowaniem nie ma problemu.

    > Zresztą jak sam pisałeś życie zweryfikowało Twoje usługi i
    > zrezygnowałeś z ich świadczenia.

    Ciekawe.....
    Może napiszesz coś więcej na ten temat, bo nic o tym mi nie jest wiadomo
    :)