  • Data: 2010-01-14 17:36:57
    Temat: Re: Koszt kWh LPG i prądu
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zubaj" <z...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:hin1tv$1gd$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiscie ze sie da. Widzialem raz goscia co mial w aucie
    > normalnie dokrecona butle 11kg zamiast dedykowanego zbiornika
    > (pomijam oczywiscie legalnosc takiego patentu)

    A no wlasnie. Wszyszystko co do zbiornika podlega oplacie akcyzowej, a zatem
    jazda na rozpuszczalniku bez uiszczenia akcyzy jest nielegalna. Swego czasu
    inspekcja pod moim budynkiem kazala mi odkrecic korek wlewu paliwa szukajac
    opalu. Samochod normalnie zaparkowany, weszli do lokalu i spytali kto jest
    wlascicielem. Powiedzialem: panowie, pomylka bo to benzyniak. :-) No ale my
    sprawdzimy.
    Dalem do powachania korek i sobie poszli. Do tego dochodzi. Szalenstwo
    normalnie, szalenstwo.

    Pozdro.. TK