  • Data: 2010-02-25 08:36:36
    Temat: Re: Koszt wykończenia ze stanu surowego zamknietego
    Od: QbaB <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lut, 08:11, "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
    > Witam

    > Ja mam ju ocieplony, wiec troche odejdzie - ile 20 - 30 ty czy mniej?

    Mnie całe ocieplenie z materiałem i podbitka drewniana oraz parapetami
    wyniosło ok 26 tys z czego 13-14 to robocizna.

    > A czemu sporo i ile je li mo na wiedzie , jaka wyszukana jest czy nie?

    Nie wiem czy wyszukana. Duży bojler przygotowany pod solary,
    podłogówka wymieszana z grzejnikami wiec doszedł koszt skrzynki.
    Całośc wyceniałem (na podstawie tego co powiedziałmi hydraulik) na ok
    20 tys z kotłem na ekogroszek a wyszło chyba grubo ponad 30 tys.
    Robocizna ok 4 ts.

    > wprowadzi em sie rok od wzi cia kredytu na wyko czenie. Je eli
    > planujesz sam robi wi kszo rzeczy to w rok na pewno nie dasz rady.
    >
    > Nie planuje tego zrobi szybko, planuje zrobi cze ebym m g mieszka , a
    > reszte wyka cza powoli.

    No właśnie. Nie wprowadzisz się jeżeli nie będziesz mial instalacji,
    tynków, poszadzek, podług płytkowych, łazienki, umeblowanej kuchni,
    zrobionych schodów (chyba ze nie masz dzieci) itd itd. Poza tym biorąc
    kredyt masz okreslony czas na oddanie domu do uzytku wiec nie można
    ciągnąc niektórych rzeczy w nieskończoność.
    Ja zrobilem wszystko oprócz mebli, listew przypodłogowych i progowych.
    Jedyne co musiałem umeblować to kuchnia, bez tego cieżko żyć i ciezko
    wykańczać czy remontowac kuchnie jak się juz mieszka. To samo dotyczy
    łazienki.
    Oczywiście mam jeszcze do wykończenia pare rzeczy jak płytki w garażu
    czy kotłowni (sa na razie tylko na podlodze).
    No i o czywiści cały teren wokól domu muszę doprowadzić do porządku.
    Pzdr
    QbaB