  • Data: 2009-03-03 11:47:01
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gohp2j$8s$1@inews.gazeta.pl...
    > To juz wiem, aczkolwiek przy pewnym poziomie dochodów nie opłaca sie
    > spedzać godzin w samochodzie czy przy necie aby zaoszcządzić 10gr na
    > bloczku. Inna sprawa to 20%.
    > Narzut 4% za wyszukanie naprawde tanich materiałów- rozumiem, ze wykonawca
    > ma specjalne dla siebie upusty w hurtowni, jest dla mnie do
    > zaakceptowania.
    > A co z robić z kosztami pośrednimi, zyskiem czy to sa wartości rynkowe?

    Śmieszą mnie takie stwierdzania jak Twoje. Bo z jednej strony piszesz o
    'pewnym poziomie dochodów' a z drugiej strony robisz sobie blachodachowke.
    Tzn popelniasz dwa bledy. Na materialach mozna zaoszczedzic mysle jakies 20%
    i to nie jezdzac po Warszawie a np dzwoniac po hurtowniach z drugiej strony
    w dwustutrzydziesto metrowej willi robisz dach, który jest 'maluchem' wsrod
    dachow.
    Przemysl to jeszcze raz.
    120 tys za materialy to malo, ale robiac dach normalny zaplacisz za niego
    wiecej o to co zarobisz poswiecajac troche czasu na obdzwonienie hurtowni.

    mar