  • Data: 2009-03-05 19:41:26
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> napisał w
    wiadomości news:goonal$tuj$1@news.onet.pl...
    > przekonania mogą być bardzo stronnicze (ze względu na
    > Teraz się człowiek śmieje, a jak przychodzi do wyboru firmy to zazwyczaj
    > jednak Zenek z Mietkiem wygrywają... mniejsza stawka, bez Vatu, podatku...
    > wszystko do czasu wypadku na budowie...
    >
    > Tylko ciekawe dlaczego Dacia i SangYong się tak słabo sprzedają...
    > przecież to takie same samochody jak Mercedes, Ford... albo FIRST..
    > schodzi chyba gorzej niż SONY...

    Pisanie o nie swoich pieniądzach jest łatwe. Jak będziesz budował dla Siebie
    to zobaczymy czy będziesz wybierał tych najdroższych, płacacych ZUSy srusy
    itp. Ja z racji swojego zawodu wiem doskonale ile ludzie oficjalnie w jakich
    branżach zarabiaja. Widze na codzień ich zaświadczenie o OFICJALNYCH
    zarobkach. Uwierz mi w branży budowlanej to 95% jeśli ma etat to najniższa
    krajowa, lub umowy o dzieło, zlecenie itp. Urlopy płatne, socjal i innye
    tego typu sprawy to niespełnione marzenie pracowników.
    I póżniej jak taki pracownik chce wziąć na raty SONY to nie moze bo pomimo
    tego ze zarabia miesięcznie 2500-3000tys to oficjalnie ma 1150brutto i moze
    jedynie kupić sobie FIRSTa.

    Kris