  • Data: 2009-03-05 21:50:14
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gop34h$p51$1@news.interia.pl...

    > No to ja mam lepiej, nie musze placic za WZ :-)

    Ani ja "wielki przedsiebiorca" ani szanowana znana osoba a też przez cały
    okres budowy(i do dzisiaj zresztą) brałem na WZ a płaciłem raz na miesiąc.
    Zwracałem wszystko co nie wykorzystałem nawet pojedyncze sztuki. a rabaty
    miałem spore- procentowo najwiekszy na przewodach chyba 69% i na grzejnikach
    bliko 50%. W procentach zreszta to żadne porównywanie ale kwotowo kupowałem
    w podobnych cenach jak lokalni wykonawcy. Po prostu hurtowni zalezało na
    sprzedaży towaru i tyle. Miałem z nimi niepisany układ że jak u
    konkurencji/Allegro dostanę lepszą cenę to mam im ja podać i oni jak bedą
    mogli to za min. tyle samo sprzedadzą. I w 80% mogli. Łacznie kupiłem u nich
    towaru za ok 150tys więc chyba wyszli na swoje. Ale może nasi sprzedawcy
    psują rynek?

    > Ja oczekuje ceny za usluge, wylacznie i ta moze podlegac negocjacjom.
    > Jezeli bede chcial z materialem to prosze z materialem. Mam na to jakis
    > wplyw, moge sam kalkulowac co mi sie bardziej oplaca i nie mam wrazenia,
    > ze jestem naciagany na jakis sponsoring rabatowy. Dla tego powinno sie
    > operowac cena za usluge, reszta to niepotrzebne motanie i wprowadza
    > niepotrzebny zamet.

    Widzisz ale wykonawcy tego nie chcą przyjać do wiadomości

    Kris