  • Data: 2009-12-29 13:35:45
    Temat: Re: Koszty utrzymania domu ?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak samo są drogie duże mieszkania. Tyle, że kupując mieszkanie nie
    > kupujesz
    > działki a kupując dom kupujesz też działkę.

    Kupujesz oczywiście również działke. Udział.

    > "Pod blokiem" - teraz już tak nie budują. Byłem w Piasecznie (nawiasem
    > mówiąc dojazd do d...)
    > układ nowych bloków pozwala praktycznie na zaparkowanie 10 samochodów pod
    > blokiem.
    > Garaży podziemnych praktycznie nie ma. Bo jest ich mało. Generalnie
    > ciasno, okno w okno.

    Oczywiście, że się buduje pod blokiem. To jest standard. Ty piszesz o
    parkingach przy bloku. W Piasecznie mało jest garaży podziemnych z powodu
    wysokiego poziomu wód gruntowych i superdeweloperów tam budujących w stylu
    Multi-Hekka, których garaże albo są zalewane wodą, albo budynki rozpadają
    sie już na deskach kreślarskich.

    > Miałem sąsiada, który lubił słuchać głośno muzykę. W nocy imprezował. Do
    > 3-4 nad ranem.
    > Można się bawić w straż miejską. Na niektórych zadziała na innych nie.
    > Drugi lubił wiercić, ciąć i zbijać w niedzielę,
    > sobotę (może tylko wtedy miał czas). Najgorsze są duże blokowiska, gdzie
    > ludzie są bardzo anonimowi, klatki obsrane
    > gospodarz domu zachowuje się jak cieć, co łaskę robi.

    Na takich osiedlach nie ma mieszkań na tyle dużych i atrakcyjnych by
    stanowiły konkurencję dla domów.

    > Popytaj jak jest skonstruowane miasteczko Wilanów (chyba nowy Wilanów).
    > Infrastruktura to tylko woda, światło, gaz. Praktycznie dwie ulice
    > dojazdowe.

    Co mam pytać jak znam to osiedle bardzo dobrze od samego początku jego
    powstawania.
    Przecież tam już mieszka wielu mieszkańców, powstają liczne nowe usługi,
    trwa budowa Al. Rzeczypospolitej. Przeciez to osiedle zaczęło powstawać
    raptem 7 lat temu.

    > Nie wiem, kiedy to ruszy "w miasto", czyli kiedy mieszkańcy postanowią
    > ruszyć do pracy
    > ale wolę nie wiedzieć jaki się tam zrobi zator. Będzie drugi "Ursynów",
    > który ma jedynie
    > dwie arterie komunikacyjne (oprócz metra), by się z niego wyrwać. Wracać
    > samochodem
    > w godzinach szczytu to klęska.

    Klęska to przejechać Mokotów, a nie Ursynów. Na Ursynowie wysokim
    praktycznie nie ma korków. Zakorkowana jest tylko Dolina Służewiecka i
    Puławska, a wszystko przez tranzyt podwarszawski.

    > Buduje się. Wesoła (teraz to już niestety Warszawa), Mińsk Mazowiecki.

    W Wesołej jak i w Mińsku nie ma fajnych mieszkań. Tam są co najwyżej
    średnie.