  • Data: 2010-01-05 08:31:25
    Temat: Re: Koszty utrzymania domu ?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze planów zagospodarowania przestrzennego to prawie nigdzie nie
    > ma
    > - w każdym razie nie w dużych miastach. Stare wygasły i mało którzy radni
    > ruszyli 4 litery żeby uchwalić nowe. A już inna sprawa, że miasto to nie
    > wieś - i nikt nie będzie uchwalał prawa że dom 150m2 musi być postawiony
    > na
    > działce nie mniejszej niż 20ar. Dom o wymiarach 10x15m na działce 6ar to
    > nic
    > nadzwyczajnego...

    No i tutaj się mylisz, bo w Warszawie na terenie dzielnic inwestycyjnych
    branych pod uwagę w przypadku budowy domów (Wilanów, Wawer, Białołęka) w
    dużej części dzielnic są plany zagospodarowania przestrzennego. Wilanów ma
    ponad 50% powierzchni pokrytej nowymi planami.
    A odnośnie wielkości to także się mylisz, bo w jednym miejscu na Wilanowie
    jakis palant wymyslił sobie teren zabudowy ekstensywnej na działkach min.
    2000 m2. I za samą działkę z udziałem w drodze dojazdowej ludzie płacili
    prawie 2 mln zł.