  • Data: 2015-08-22 22:30:33
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-22 o 21:46, Adam Sz. pisze:

    > Z 598km z tego co wkleilem ponad 480km to autostrada :-)

    > Do jakiej Warszawy? Od Lodzi (wezel Strykow) jedziesz caly czas rowna, prosta
    > autostrada A1 prosto do Gdanska. Tam wpadasz na obwodnice Gdanska i jedziesz
    > dalej gdzie chcesz. Do Rowow jechalem 6h, do samego Gdanska z 5,5h :-) Warszawe
    > zostawiasz mocno z boku.
    >
    > Ja wiem, ze Ty jestes jeszcze z epoki komunizmu i pewnie jeszcze korzystasz
    > z map z tamtego okresu - radze uaktualnic :-)
    > pozdr.

    Źle się zrozumieliśmy.
    Oczywiście od Katowic do Piotrkowa, poprzez Łódź Stryków do Gdańska to
    docelowa A1
    Chodziło mi natomiast o to, że ta A1 w znacznym odcinku (od Katowic do
    Piotrkowa) pokrywa się ze starą Gierkówką, która przebiega od Katowic do
    Warszawy, a ta jest w fatalnym stanie. Oczywiście za Łodzią A1 do
    Gdańska już jest skończona, ale od Katowic do Łodzi to ch.....ówka
    totalna i to co pokazałeś jako A1 to w 1/4 stara Gierkówka.
    Przebieg Gierkówki jest tak ch....owy, że łatwiej jest poprowadzić jako
    jedną, wielką obwodnicę.