  • Data: 2015-08-22 22:32:31
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2015 o 09:44 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Gdzie masz te autostrady?
    > Czy chodzi ci o te odcinki dróg, które są ciągle remontowane, gdzie
    > często zamknięta jest jedna połówka, a nazywane są dumnie autostradami
    > tylko dlatego, że za przejazd tymi drogami każą płacić? Chyba, że często
    > podróżujesz po Europie, zwłaszcza po Niemczech.
    > Najśmieszniejsze jest jeszcze to, że w Niemczech budowa 1km autostrady
    > jest niższa niż w Polsce, a mają ich 10 razy więcej niż Polska. Dzięki
    > temu tam prawie z każdej miejscowości do prawie każdej miejscowości
    > można dojechać autostradą, a dojazdy do autostrad to z reguły 20-30 km w
> [...]

    Pokaż mi autostradę w Niemczech na której nie ma remontu. Kiedy tam nie
    jadę (tranzyt do Francji lub Hiszpanii) stoję w 20km korkach z powody
    zwężki i ograniczenia do 80km/h. Wypróbowałem wszystkie warianty (łącznie
    z trasą przez Belgię) - wszędzie to samo gó..no.
    Niemiecki drogowiec pracuje od 7 do 15 i resztę ma w du..pie. Remonty
    ciągną się miesiącami a nawet latami. Na tle Europy zachodniej Niemcy
    wypadają słabo. Dużo lepiej jeździ się we Francji i Hiszpanii.
    Jak jadę trasę Wawa-Murcia (ES) zdecydowanie najgorszy odcinek to są
    Niemcy (mimo, że jeszcze jeździ się tam za free). Korki, duży ruch,
    wieczne remonty, wieczne ograniczenia, fotoradary (od 2 lat ich przybywa)
    - beznadziejni Niemcy nie potrafiący płynnie jeździć - wszystko to
    powoduje, że tranzyt przez ten kraj jest masakryczny.
    Dodatkowo, wbrew temu co sądzą Polacy o ich autostradach - są w kiepskim
    stanie, są stare, mają złą nawierzchnię, infrastruktura przy autostradach
    jest beznadziejna np. MOP'y są brudne, toalety niesprzątane itp.

    TG