eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego. Re: Kto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego.
  • Data: 2009-01-19 21:18:04
    Temat: Re: Kto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego.
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Igus'" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gkvl4r$1n9$1@news.onet.pl...
    [...]
    > Pamiętaj, że piszemy tu o wietrzeniu wełny ocieplenia, a nie pomieszczeń.

    Skrot myslowy -- chodzi mi o to, ze zanim beda tynki to bedzie paroizolacja
    zabezpieczajaca welne a ponadto jak juz beda te tynki, to szybko wyschna i
    nawet nie bedzie ryzyka, ze mimo paroizolacji welna moglaby zawilgotniec.
    Ponadto teraz juz to co jest w murach schnie, wiec cala ilosc wody w domu
    wysycha na raty, co oznacza, ze nie bedzie jednego momentu, gdy wszystko to
    bedzie mialo isc w welne ;).

    [...]
    > Jeśli zrobisz dobrą (szczelną) izolację między karton-gipsem (który wodę
    > przepuszcza) a wełną, to wełnanie będzie miała gdzie pobierać wilgoci i
    > jest duża szansa, że u Ciebie będzie OK, ale bezpieczniej jest wełnę
    > wentylować.

    No, staram sie tego pilnowac, dzieki uwagom z grupy jest nawet mozliwe, ze
    uda mi sie tego dopilnowac ;).