eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego. › Re: ZDJECIA WIĘŹBA - Kto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego.
  • Data: 2009-01-19 16:49:04
    Temat: Re: ZDJECIA WIĘŹBA - Kto mi pomoże zrozumieć sposób wykonania poprawnej instalacji wentylacji poddasza użytkowego.
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Górnik" <m...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:4973f913$1@news.home.net.pl...
    > http://picasaweb.google.pl/rammarcingornik/Dom_budow
    a_dach_wiezba?authkey=kl_tx-K4oco#

    Tak na marginesie to lepiej skoncentruj sie na poprawnej izolacji komina.
    Snieg i deszcz bedzie zalegal w starsznych ilosciach.
    http://picasaweb.google.pl/rammarcingornik/14_wieBa#
    5292838538574226994

    Projektant jest dupa i dal komin w koszu. Takich projektantow to bym za
    ja...a powiesil.

    Co do ocieplenia to niestety musisz wyeliminowac mostki cieplne. Najlepiej
    ocieplic dom.
    Jesli chodzi o wentylacje to mozesz wywiercic otwory bedzie latwiej.
    (oczywiscie nad murlata w scianie raz przy razie).
    Co do ocieplenia to musisz je wentylowac bo albo zgnija dechy albo izolacja.
    (w zaleznosci co dasz na izolacje).
    Pamietaj o oknach polaciowych jesli takowe masz trzeba wiercic otwory w
    krokwiach tuz pod deskowaniem tak aby powietrze omijalo okno polaciowe.
    No szczelina w kalenicy obowiazkowa. Mozesz tez wiercic otwory.