  • Date: Thu, 05 Jul 2012 13:32:13 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kuchenka gazowa czy elektryczna

    W dniu 05.07.2012 13:19, Jacek Osiecki pisze:

    > Znalazłem ;)
    > http://www.audytorzy.com/img/file/Badania%20AGD/Poro
    wnanie%20plyt%20grzewczych.pdf

    Senkju ;)

    > Nie wiadomo na ile wiarygodne, nikt się niby nie podpisał :)

    Zawsze coś...

    [ciach]

    > Ale już np. wybierając między corsą wyposażoną w poduszki powietrzne a taką
    > bez nich (w tej samej cenie) ja bym mimo wszystko wybrał taką opierzoną ;)

    Szczerze powiedziawszy stary pojazd z poduszkami a taki bez... trochę
    bałbym się, że kiedyś odpalą ot tak sobie, bo instalacja zacznie się już
    sypać ;)

    > Ja jestem zapominalski, a tak mogę zająć się przygotowywaniem śniadania
    > zamiast gapić się w zegar :)

    Mi minutnik w kuchence robi "pipipipi" ;)

    [ciach]

    > Muesli w zimnym mleku jest takie se - w ciepłym ma dużo fajniejszą
    > konsystencję.

    Brei ;)

    Ja lubię wilgotne ale chrupiące :)

    [ciach]

    > A co do gorącego mleka - podobny przepis stosuję przy robieniu kakao. Chyba
    > że tego też nie lubisz na ciepło? :)

    Kakao u mnie stosuje się tylko do ciasta.

    > A ja nie mam mikroweli - jakoś nigdy nie czułem potrzeby posiadania. Duży
    > kloc, niespecjalnie użyteczny, babcia by mnie wyklęła a my w kuchni nie
    > mielibyśmy już grama wolnego miejsca na ladzie :)

    Ooo, bardzo dobra rzecz mikrofala - chociażby gotowanie ziemniaków jest
    szybkie i łatwe (żadnego odlewania, solenia itepe).

    [ciach]

    > No to zamień mleko na np. wodę z ziemniaków,

    Jak dla mnie gotowanie ziemniaków w wodzie jest kompletnym bezsensem.

    Ale ja mam mikrofalę :D

    > czy gotowanych jajek z których
    > jedno pękło. Jeden pies - przy indukcji trzeba przetrzeć szmatką, przy
    > ceramicznych się przypali.

    W sumie jajka głównie robiłem sadzone, gotuję bardzo rzadko i jeśli już
    to do kanapek (na twardo).

    > Piszę o tym do czego ja z reguły używam :) Żona sobie chwali przy gotowaniu
    > innych potraw...

    Jasna sprawa - dla CIEBIE jest to rozwiązanie dużo lepsze.

    Ale ja dlatego się dopytuję o detale, żeby wiedzieć - DLACZEGO.

    I jak sam widzisz - właściwie wszystkie wady halogenów i zalety
    indukcyjnej mnie nie dotyczą (mleko tylko surowe i na zimno, ziemniaki
    gotowane w mikrofali bez wody, jajka sadzone...)

    Dobrze wiedzieć :)