  • Data: 2011-06-17 13:38:45
    Temat: Re: Kupiłem, ale nie mogę decydować o budowie.
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:19wrx8domj8to$.8kp33r06xa9q$.dlg@40tude.net...

    > Wolność jej gustu kończy się tam, gdzie zaczyna innych. Ciekawe jak byś
    > sam zareagował na takie wątpliwie estetyczne sąsiedztwo.

    Wcale by mi to nie przeszkadzało. Sasiad własnie dzisaj płot zacząl robic od
    strony ulicy - i nie ma dla mnie żadnego znaczenia czy zrobi drewniany,
    murowany czy jakikolwiek inny. Jego płot na jego działce, jego sprawa, tp
    samo z elewacją.- Na razie ma sam styropian, a czy zrobi później kolor
    fioletowy czy żółty to dla mnie bez znaczenia. Robi to na swoim terenie i
    jak mi się kolor/kształt itp jego domu nie spodaoba to po prostu nie będe
    patrzał w tamta strone lub zacznę mniej przycinac zywopłot.
    I cieszę się z tego że nikt ani mi ani sasiadowi nie narzuca koloru
    elewacji, kształtu płotu i koloru bzu przed furtką. Mamy na szczęście na
    tyle rosądnych włodarzy w gminie że MPZ zrobili bez narzyucania czegokolwiek
    poza ogólnymi zrysami/ odległościami itp.

    Krzysiek