  • Data: 2011-06-17 18:18:44
    Temat: Re: Kupiłem, ale nie mogę decydować o budowie.
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Borys Pogoreło napisał:
    > Po co zatem kształcić plastyków i architektów? Po co nauka stosowania
    > odpowiednich proporcji, harmonii, symetrii? Na co komu wiedza o kolorach i
    > ich prawidłowych zestawieniach? Skoro każdy wie lepiej...

    Nie... no przesadzasz...
    Pewnie, że jakieś tam ekstrawagancje zagrażające czyjemuś zdrowiu/życiu
    nie powinny być dozwolone, ale już zwykła budowla - choć według kogoś
    tam nieładna - dlaczego niby nie...?

    To w końcu w wolnym kraju żyjemy, czy nie?

    Zdaje się, że coponiektórym się w d...ch przewraca i że sąsiad pobudował
    sobie dom, który temu, czy tamtemu się nie podoba, to już mają wynikać z
    tego problemy ze zdrowiem psychicznym...?

    A może to teraz takie problemy są...? i trzeba by się leczyć zamiast
    pierdołami zajmować... i to jeszcze nie swoimi?

    Ludzie dajcie se siana z tym wyznaczaniem ograniczeń i narzucaniem
    gustów, bo faszyzmem od was czuć !!!

    Jestem za tym, żeby było jak najmniej, ale za to jak najbardziej
    sensownych ograniczeń co do budowania.

    W końcu to na WŁASNYCH działkach za WŁASNE pieniądze... Nie można
    ingerować w czyjąś prywatność i kazać mu, czy zabraniać wg widzimisię
    sąsiadów.

    A te gadanie o plastykach i architektach... to marnowanie energii na
    zbędne rzeczy.

    O ile coś nie jest zagrożeniem fizycznym i nie łamie przepisów o
    odległościach, wysokościach itp, to g... kogoś obchodzi, co sąsiad sobie
    pobudował.