  • Data: 2010-06-16 06:11:54
    Temat: Re: LAZIENKA - podyskutujmy
    Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-16 00:27, Konrad N.S. pisze:
    > Jesli ktos walczyl ostatnio z lazienka i ma doswiadczenia albo przemyslenia -
    > prosze o pomoc.
    >
    > 1. Wanna - jaka?
    > Akrylowa czy blaszana? Napewno biala. Bedzie obudowana kafelkami. Krotka, bo
    > szerokosc lazienki to tylko poltora metra - a wiec 150cm (lub 140cm z polka na
    > szczycie). Zwezajaca sie "w nogach", bo w zwezenie ma byc wsunieta umywalka.
    > Ale jaki material? Akrylowa czy blaszana? Dla jednej osoby w mieszkaniu jesli
    > to ma znaczenie.

    Wanna 150cm to maleństwo. Wiem, bo mam taką, akrylową. Zdecydowaliśmy
    się na nią ze względu na dziecko i tylko ono się w niej teraz kąpie, my
    bierzemy prysznic, stojąc w niej.
    Kąpiel jest niewygodna, bo wymiary wnętrza są niewielkie. Mnie,
    niewielkiej (158cm) i szczupłej osobie jest w niej ciasno. Zwróć więc
    uwagę, jak wanna jest wewnątrz wyprofilowana i jeśli masz taką
    możliwość, przymierz się do niej.
    I popieram Ikselkę: jeśli wanna, to tylko z parawanem lub 2 w 1.

    A.