  • Data: 2011-09-26 18:26:30
    Temat: Re: Listwa na granicy kafelki-panele - co użyć?
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j5o8jo$5l5$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Co mogę użyć do oddzielenia granicy kafelki-panele na długości około 9
    > metrów? Kafelki i panele "normalne" jesli chodzi o grubość. Kafelkowanie
    > lub panelowanie na całości odpada.
    >
    > To "salon" i bedzie czesto gęsto deptany. Widziałem listwę plastikową
    > która została urwana poprzez kopnięcie butem więc wole zapytać zanim
    > znajde coś innego z czym będa kłopoty.
    >
    > Przypuszczam że powinienem się rozglądać za listwami aluminiowymi, ale z
    > doświadczeń ktore mam w postaci listw w progach wynika że trzeszczą
> [...]

    No cóż, listwy dylatacyjne kończą się chyba na długości 2,7 metra. Zobacz
    ofertę Effector. Mam taką właśnie aluminiową listwę (2,6 m) pomiędzy kuchnią
    i salonem. Jest płaska (2 mm), mocowana na aluminiowej listwie bazowej.
    Po 2,5 roku używania stwierdzam, że nic nie trzeszczy, nie luzuje się, nie
    ma śladów wytarcia koloru. Łączenia listew możesz zrobić na listwie bazowej
    i będzie idealnie równo.
    Podobne listwy miałem w mieszkaniu - wytrzymały 7 lat w bardzo dobrym
    stanie.

    Pozdrawiam,
    Druid29