  • Data: 2021-04-06 11:18:50
    Temat: Re: Mała studnia, fotowoltaika, wiatr
    Od: collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wtorek, 6.04.2021 o 09:48, LordBluzg(R) napisał:

    > Gdzie tam widzisz łańcuch?

    A ten drut nad budą w poprzek gumna to do czego? Do suszenia prania?
    Gdzieś mi tu mignął wpis wynalazcy łańca zaczepionego do rozciągniętego
    nad gumnem drutu. To nie Ty o tym wynalazku dla psa pisałeś? Bo nie chce
    mi się szukać (lecz jak będzie mi się chciało, to znajdę). Ale jeśli nie
    Ty, to zwracam honor.