  • Data: 2017-08-09 19:01:39
    Temat: Re: Mało prundu w sieci
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Kris napisał:

    > Powtórze się ale myśłe ze warto od tej strony na te paskudztwa spojrzeć:
    > Kurcze jak ktoś sobie różowy "dworek" z kolumnami postawi to zaraz
    > oburzenie że że wartość sąsiednich nieruchomości spadła bo maszkarę
    > ktoś wybudował i ludzi są gotowi się sądzić. Jak drzewo na swojej
    > działce wytnę to sąsiedzi oburzeni(nie tak dawno dyskusja tu była)
    > bo środowisko niszczę i piękne otoczenie
    > A jak ohydne panele fotowoltaiczne ludziska stawiają to jeszcze dumni
    > z tego są i dopłaty na to jeszcze bywają
    > Co niektórzy miesiąc czy dwa tracą na projektowaniu swojego domu z
> [...]

    Co jest ohydnego w płaskim czarnym prostokącie umieszczonym tuż
    nad powierzchnią spadzistego dachu? Czy mogę prosić o przystępne
    wytłumacznie -- tak, by nawet ktoś o tak prostym poczuciu estetyki
    jak ja, mógł to zrozumieć?

    Jarek

    --
    Kolumny, co jak wielkie architektów dziwo,
    Trwałe, chociaż wpół zgniłe i stawione krzywo