  • Data: 2011-05-23 06:38:12
    Temat: Re: Mały basen na stelażu
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mateusz napisał:
    > Witam,
    >
    > Ciepło się zrobiło i powraca temat basenów :) Przymierzam się w tym roku
    > do kupna małego basenu na stelażu z niskiej półki typu Bestway lub
    > Intex, np:
    >
    > http://allegro.pl/basen-rozporowy-366x76-na-stelazu-
    pompa-filtr-i1614626878.html

    Mam taki sam, dziś kupiłbym większy :)

    > Jeśli ktoś posiada podobny basen będę wdzięczny za kilka podpowiedzi:
    >
    > 1. Czy taki basen musi stać na czymś twardym? Tzn. kostce lub chudziaku,
    > czy np. można go postawić na trawie podsypanej piaskiem/drobnym żwirkiem
    > i wypoziomowanej?

    Musi stać na grubej folii. Może stać na kostce lub chudziaku ale
    subiektywnie jest to mało przyjemne podczas harców w wodzie. Najlepiej
    na trawie.

    > 2. Jaka jest trwałość tych produktów? Przyznam, że po kupnie w zeszłym
    > roku namiotu ogrodowego "made in China", który cały był tylko 3
    > miesiące, mam trochę wątpliwości czy taki basen przetrwa kilka lat.
    > Zakładam, że będę go składał i chował na zimę.

    Składać trzeba u mnie będzie 3 rok,

    > 3. Jak drogo wychodzi na /mc koszt chemii do takiego basenu?

    Zależy gdzie go postawisz, jak użytkujesz. Myślę że w 100 się zmieścisz.

    > 4. Czy warto kupić do niego specjalne pokrycie solarne? Odkurzacz wodny?

    Pokrycie miałem ale mi się popsuło, warto natomiast kupić taką siatkę na
    patyku (może być ze szczotką).

    > ... i oczywiście będę wdzięczny za wszelkie uwagi i sugestie dot.
    > użytkowania takich basenów.

    Zarąbista zabawa.
    > Pozdrawiam,
    >
    > Mateusz