eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieManiek palisz już w kominku? U mnie miesiąc czasu już minął. › Re: Maniek palisz już w kominku? U mnie miesiąc czasu już minął.
    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Maniek palisz już w kominku? U mnie miesiąc czasu już minął.
    Date: Mon, 23 Jan 2012 15:19:15 +0100

    news:jfjpt1$5qk$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    da.pl...

    > Kurczę już wyliczałeś że gazem taniej od węgla, teraz wychodzi Tobie że
    > gazem taniej nawet od drewna;))
    > Ciekawe te Twoje wyliczenia;))
    > No chyba że drewno liczysz w cenach 250 zł/m3 lub wyższych;) Może gdzieś
    > takie ceny są;)

    "Meter" jesiona płaciłem po 180zł
    Ja niczego nie udowadniam. Ja tylko przedstawiłem sprawozdanie bez
    naciągania rzeczywistości.
    To że ze stanu licznika "przed i po" tak wychodzi to sam się bardzo dziwię
    i szukałem jakiegoś błędu.
    Niestety, tak mi to wychodzi i nie chce inaczej. Zauważ że paląc drewnem w
    kominku o takiej ciepłej porze przegrzewam niepotrzebnie dom co skutkuje
    nadmiarem wsadzonej weń energii. Gdybym palił po patyczku i pilnował aby
    tylko nie zgasło to by było lepiej.

    Marek