eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieManiek palisz już w kominku? U mnie miesiąc czasu już minął. › Re: Maniek palisz już w kominku? U mnie miesiąc czasu już minął.
  • Data: 2012-01-24 17:03:54
    Temat: Re: Maniek palisz już w kominku? U mnie miesiąc czasu już minął.
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jfl4dq$es0$1@inews.gazeta.pl...

    > A oni się boją że aż w portki robią.

    Małego faka bo akurat w mroźne dni, kiedy ludzie palą na potęge i w sieci są
    duże spadki ciśnienia, podnoszą je sztucznie poprzez pompowanie azotu.
    Ja tego azotu kupię wtedy mniej bo mniej korzystam z rury gazowej.
    A tak swoją drogą to żebyś wiedział że robią. Jak podniosą za dużo to się
    ludzie skierują w stronę innych żródeł i kto im wtedy da papu?
    Mam znajomego w gazowni i wiem jakie tam są realia. Tepsa kiedyś też
    wydawało się że jest monopolistą nie do zajebania. Wszystko wymaga tylko
    czasu.

    Marek