eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieManiek palisz już w kominku? U mnie miesiąc czasu już minął. › Re: Maniek palisz już w kominku? U mnie miesiąc czasu już minął.
  • Data: 2012-01-24 06:56:20
    Temat: Re: Maniek palisz już w kominku? U mnie miesiąc czasu już minął.
    Od: "zapinio" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dokładnie tak jest.
    Zreszta pisałem o tym już na grupie, że ekscytowanie się oszczędnościami
    przyniesie tylko wzmożony wzrost cen dla wyrównania spadku obrotu gazu.
    I tak ad mortem defecatem.
    Jedynym wyjściem jest przesuwanie się w kierunku rezygnacji ze
    scentralizowanych żródeł.
    Ja np. zrezygnowałem z gazu w mieście do celów bytowych.
    O jednego dostawcę mniej. Opłaty stałe od jednego monopolisty wyeliminowane.
    Bez wątpienia najwłaściwszym jest ograniczanie zapotrzebowania budynku na
    ciepło co nie znaczy ,że dla odmiany nalezy nabijać kasę producentom
    styropianu, wełny etc. bo tam też jest zmowa cenowa (o czym było głośno
    swego czasu).
    Im więcej niezależności (od państwa) tym lepiej.
    W przypadku Polski i tak wszakże nie zabezpieczy to przed wprowadzeniem
    podatku od nie zużywania gazu.
    Brak zużycia bowiem oznacza dochód nie zużywającego...