eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieManiek palisz już w kominku? U mnie miesiąc czasu już minął. › Re: Maniek palisz już w kominku? U mnie miesiąc czasu już minął.
  • Data: 2012-01-25 08:26:21
    Temat: Re: Maniek palisz już w kominku? U mnie miesiąc czasu już minął.
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:jfmo03$crm$1@news2.ipartners.pl...
    > I to i to. Na parterze podłogówka w korytarzu, kuchni, oraz w WC. Na górze
    > tylko w łazience ale jest też w niej drabinka. Reszta pomieszczeń to
    > grzejniki.

    Jak współdziała ogrzewanie podłogowe z kominkiem? Zakładam, że mam we
    wszystkich pomieszczeniach stałą temperaturę powiedzmy 20 stopni. Napalę w
    kominku - mam gwałtowny wzrost temperatury, szczególnie w pomieszczeniu
    gdzie stoi kominek. Nawet jeśli ogrzewanie podłogowe zareaguje i zmniejszy
    temepraturę wody, to i tak musi minąć kilka dni aby to odniosło skutek (ze
    względu na dużą bezwładność podłogówki). Tak więc przypuszczam, że
    jednorazowe napalenie w kominku nie da absolutnie żadnych oszczędności
    energii. Chyba, żeby palić przez dłuższy okres codziennie...

    Mam na myśli zwykły kominek, bez płaszczy, bez dystrybucji powietrza itd.