    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Date: Mon, 7 Mar 2016 15:39:33 +0100

    news:6c9bdcbc-fb9a-4e11-bd4c-2567f8582a42@googlegrou
    ps.com...
    Wielokrotnie m.in na tej grupie pisano że tanie marketowe to szajs a drogie
    firmowe to na lata.
    To ja napiszę o mikserach
    Chyba z 7 lat temu kupiony w lidlu mikser Silvercrest- coś takiego:
    http://www.bogysr01.netserwer.pl/ytytyt.jpg
    Co dwa dni mieszałem nim ciasto na chleb, żona w weekendy jakieś inne
    wypieki.
    Na moim moc pisze 180W. Przez te chyba ponad 7lat służył dobrze i działał by
    dalej ale siłowo wyciągnąłem haki do mieszania i ułamałem mocowanie.
    Była to niedziela, czynne tylko EuroRTVAgd pojechałem i kupiłem mikser
    Eldom. Markowy? niby, moc 300W.
    Przywiozłem do domu rozpakowałem i niby ok. Mieszadła co prawda strasznie
    krótkie ale co tam. Podziała tydzień- 3razy ciasto na chleb zamieszałem i
    raz coś tam zona. Niby działał ale tylko na najwyższych obrotach. Że znowu
    niedziela to jadę do Euro. Od ręki wymienili na inny- tym razem Zelmer. Moc
    400W. Jadę do domu, rozpakowuję i zonk- nie ma w zestawie haków do ciast
    drożdżowych. Kurczy odkąd pamiętam zawsze w tego typu mikserach były a tu
    przyoszczędzili kilka zł. Nic tam do Euro niedaleko jadę wymienić. Wziąłem
    Boscha- moc 450W- haki miał. Z tydzień już działa ale słabizna totalna. Ten
    lidlowski 180W mieszał ciasto na chleb bez problemu, ten 450W Bosch ledwo
    kręci. Żona wczoraj sernik robiła i powiedziała że jak tylko w lidlu się te
    silvercresty pojawią to mnie tam wyśle;)
    I kupuj tu firmowe;)

    Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Dzisiaj wziąłem gazetkę z Lidla i jest
    informacja, że od 14 marca będą miksery Silvercrest!
    Zła wiadomość jest taka, że będą w kolorze różowym.
    Ale będą miały oba komplety mieszadeł!

    --
    Pozdrawiam,

    yabba