  • Data: 2011-03-06 08:50:00
    Temat: Re: Mieszkanie - remont spoledzielni - co moga?
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-06 08:44, Ghost pisze:

    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Po 60 latach? Ja zagladalem do 30 letnich, czas nie nadgryzl ich wcale.
    > Chociaz w blokach co rok wymiana wody, moze byc inaczej.

    Ja zaglądałem do 50-letnich. Instalacja gwintowana (nie spawało się
    wtedy). Problemem były właśnie gwinty na których czasem sączyła się
    woda. Większość rur była zdrowa - niestety były poszczególne elementy,
    które wyglądały dosłownie jak tektura nasiąknięta wodą. Każde
    uruchomienie instalacji w budynku to była co najmniej jedna awaria -
    dopóki rury były tylko zimne albo tylko gorące było ok - zmiany to był
    killer. Reperacje polegały zwykle na zakładaniu cybantów, bo trudno było
    wokół takiego miejsca znaleźć dobry kawałek rury do którego dawało się
    dospawać. Najśmieszniejsze było jak goście łatali jakąś rurę w piwnicy i
    któryś z hydraulików oparł się o inną rurę i się połamała.

    Ale generalnie jak już wymieniana była instalacja to większość rur była
    zdrowa (zapewne nawet z 90%) :-)