  • Data: 2011-03-07 14:22:44
    Temat: Re: Mieszkanie - remont spoledzielni - co moga?
    Od: "Zbigniew Braniecki" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zapinio <i...@z...pl> napisał(a):

    > Jak warunki nie odpowiadają to najprościej się wyprowadzić.
    > Robilismy (jako wspólnota, ja w zarządzie) wymianę centralnego.
    > Lokator się uparł, że nie wpuści (lokator miasta).

    Hej, ale to nie tak.

    Ja chce tego remontu i ciesze sie, ze go robia. Ja tylko chcialbym wiedziec
    czy moge sie jakos bronic jesli oni mi chca zniszczyc mieszkanie i zostawic
    samemu do naprawienia.

    Nie wiem jaka jest praktyka. Czy moge zrobic zdjecia mieszkania przed i
    dopilnowac, zeby po wygladalo tak samo?
    Czy moge cos zrobic jak mi zniszcza wykladzine? Czy moge oczekiwac, ze
    odmaluja sciany tam gdzie beda je robic?

    Ja tylko nie chce potem musiec wydawac kolejnych kilku tysiecy na naprawy po
    takim remoncie, bo duzo wlozylem w mieszkanie, a wiem ze wiekszosc mieszkan
    jest nieodermontowana i wiekszosci lokatorow nie zalezy czy ten kawalek
    pomaluja na bialo czy w ogole nie pomaluja, czy kafelki dosztukuja tam gdzie
    rozbija, czy nie...

    Pytam tylko o doswiadczenia i praktyke. Co moge zrobic i czy moge cos, aby
    doprowadzic do tego, zeby taki remont nie rozwalal mieszkania bardziej niz to
    konieczne i zeby robotnicy ktorzy beda to robic odpowiadali za swoja prace...