  • Data: 2011-06-06 18:30:28
    Temat: Re: Moc kolektora dzis w godzinach 15-16
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:isietl$5t$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie pisałem o producencie co miałby robić jeden kolektor na tydzień.
    > Takiego
    > co by dostał zamówienie na milion sztuk problemy o których piszesz nie
    > dotyczą.

    A zaloga nie musi jesc obiadow.
    Zgadzam sie, ze produkcja masowa jest tansza od jednostkowej, ale bez
    przesady, zawezanie zagadnienia do zakupu rudy miedzi jest naduzyciem. Same
    koszty osobowe firm to pokazny procent w bilansie, a taniosc produkcji z
    Chin to nie tylko masowa produkcja i niskie pensje.

    > I co to za argument że jak aluminiowe to są jakieś ograniczenia z
    > innymi materiałami w instalacji. To tak jak byś napisał że samochód z
    > silnikiem benzynowym jest do dupy bo nie chce jeździć na ropie. A ten na
    > ropę
    > nie lepszy bo na benzynie się psuje.

    Nie no prosze Cie. Czlowiek Twojego pokroju udzielajacy sie w niejednej
    dyskusji merytorycznej nie wie o czym jest mowa? Wybacz problemy ze
    stosowaniem miedzi i aluminium w jednej instalacji doczytasz sobie wolnym
    czasem.

    Pozdro.. TK