  • Data: 2011-06-06 13:36:32
    Temat: Re: Moc kolektora dzis w godzinach 15-16
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, sprawdziłem ;) http://dzikijunak.org/gallery/solary

    >Instalację za 7 tysięcy dająca przez 70 dni w roku 2,50 oszczędności
    >dziennie trzeba
    >uznać za hobby bez znaczenia ekonomicznego.

    Te 2,5zł to u mnie jakoś inaczej "waży". Za gaz do CWU
    płaciłem 135zł/mc. Odkąd śmiga moja solarownia nie
    pobrałem gazu nic. Bufor mam na tyle duży, że dzień
    bez słońca przejadę rozpędem. Zatem jeśli pomnożymy
    to przez 5,5 miesiąca "lata" oszczędzę jakieś 750zł.

    Za złom dałem 160zł, za elektronikę 350, za końcówki,
    rurki itp bzdety ze 300, za deski i farbę 300, za szyby 300.
    Za browar na nerwy ;) (bo robiłem czymprędzej) też pewnie
    coś poszło ;) No to mamy jak byk dwa lata zwrotu!

    --
    Yozwig