  • Data: 2019-08-09 09:21:30
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Tolerowanie ich, nawet jeśli uważam je za skrajnie złe, nie oznacza że w
    nich tkwię w jakiś sposób albo do nich ciągnę -- tak jak ty tkwisz w
    ideologii

    Zaraz, chcesz powiedzieć że ideologia lgbt uważasz za zlo? Czy znów mamy zakłócenia
    na łączach?

    Co do cenzury - skandaliczny jest sam fakt cenzurowania przez firmę prywatną a nie to
    czy ty uważasz te treści za mądre czy głupie, z dużym czy małym zasięgiem.

    b.