  • Data: 2019-08-08 09:48:37
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2019 09:26:18 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > prosić, ale z zasady trzymam się z daleko od wszelakich ideologii.

    nie, nie trzymasz się -gdybys tak nie zauważył

    > Ps. kupiłeś i przeczytałeś promowaną tam ksiażkę?

    lisicki pisze jak dla mnie mało literackim, męczącym jezykiem. Cos tam tego autora
    mam.
    No i to jest powieść, po co mam to czytac. Jesli chcę sie rozerwać to czytam powieść
    (zwykłą beletrystykę), jesli chcę sie dowiedziec czegos o swiecie to czytam jakies
    dokumenty, fakty itp
    Wybrałeś jakis prawdziwek i sie dziwujesz. Ja sie dziwuję ze chcesz omawiac jakies
    political-fiction

    Aha, z ważnych spraw -pojeździłem wczoraj po górach na rowerze elektrycznym, no
    jestem zachwycony :)

    b.