    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <6...@m...org>
    <a...@g...com>
    <5...@m...org>
    <8...@g...com>
    <1gfu57ob6q28z$.dlg@myjk.org>
    <9...@g...com>
    <y...@m...org>
    <f...@g...com>
    <12mv2zon6dp8n$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    Date: Wed, 7 Aug 2019 22:59:41 +0200

    Wed, 7 Aug 2019 09:34:16 -0700 (PDT), Budyń

    > nie chce dyskutowac tylko zauwazyc ze sa osoby promujące nienormalne
    > ideolo, a przy sprzyjajacych okolicznosciach mogą medialnie zostac
    > uznane za "normalne" - wtedy ty bedziesz stal na takiej pozycji, jak ja
    > teraz wobec promocji seksualizacj i dzieci

    Akurat co do tego przekonywać mnie nie musisz, kościół daje aż nadto
    dowodów na to że ideologia wpływająca na ludzi jest szkodliwa. Historia to
    pokazuje dobitnie. Jeśli dla ciebie dążenie "ideolo" do rejestracji
    związków partnerskich itp. jest znacznie gorsze niż to co wprawiał kościół
    paląc "czarownice" na stosach i mordując niewiernych (a co robi obecnie
    skrajny islam który zapewne także potępiasz), albo molestując dzieci, to
    poważnie masz poważny problem ideologiczny.

    > To ja tak krótko: wiara jest zwykłym wyborem, nie jakims uczuciem itp.

    Poważnie nie czujesz miłości do swojego boga? To tylko zwykły wybór? Ojoj.

    > i co? i nic? Bo wiara jest decyzją.

    No, nic. Bo to tylko i wyłącznie twoja decyzja. Szkoda tylko że emanujesz
    tym na prawo i lewo próbując narzucać swoje ideolo, podobnie jak twoi
    przedstawiciele wyłażą z kościołów, pchają się na ulice, do szkół,
    polityki, a nawet do gospodarki i też chcą być tymi "jedymi" -- reszta to
    zaraza i nasienie szatana.

    > Nie chcesz, nie uwierzsz nawet gdybym flaszke z powietrza wyciągnął.

    Jakbyś wyciągnął to najpierw bym się zastanowił czy to nie zwykła iluzja.
    Tak już mam. I to nas chyba różni, tobie da się łatwo wmówić -- wystarczy
    odpowiedni klucz i nie sprawdzasz jak to się dzieje że z pustego kapelusza
    wyskakuje królik.

    --
    Pozdor
    Myjk