    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <5...@m...org>
    <8...@g...com>
    <1gfu57ob6q28z$.dlg@myjk.org>
    <9...@g...com>
    <y...@m...org>
    <f...@g...com>
    <12mv2zon6dp8n$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <1...@m...org>
    <5...@g...com>
    Date: Thu, 8 Aug 2019 09:22:21 +0200

    Wed, 7 Aug 2019 23:31:49 -0700 (PDT), Budyń

    > na tym poziomie to mi sie nie chce, zawsze ktos wyjedzie z inkwizycją

    Ty możesz wróżyć co będzie (podobnie jak twoi idole z kneblowanych przez
    żydokomunę gazet/TV) a ja nie mogę wracać do historii żeby obnażyć ideolo
    której się tak kurczowo trzymasz i wyznajesz? Myślisz może że inkwizycja
    się skończyła? W tamtej formie tak, ale przybrała nową formę, która jak
    widać zdecydowanie bardziej im się opłaca i IMHO jest jeszcze gorsza niż
    poprzednia.

    > kompletnie bez zrozumienia czym była, jaka była skala i jaki był
    > kontekst historyczny.

    Kontekst ma zerowe znaczenie w świetle tego co zarzucasz innym "złym"
    ideologiom. Jaka była skala? Ot w samej Polsce szacuje się iż ZABITO ponad
    200 "heretyków". W sumie inkwizycja ZAMORDOWAŁA kilkanaście tysięcy osób
    nie chcących przyjąć "jedynej słusznej" ideolo. Tobie tymczasem
    przeszkadza, że mniejszość, powtarzam MNIEJSZOŚĆ, seksualna się domaga
    szacunku dla tej odmienności tylko dlatego że nie rozumiesz tego,
    traktujesz jako chorobę którą można a nawet należy leczyć, i błędne wnioski
    (z zachodu) wyciągasz.

    > Dla lepszego zrozumienia:

    Dla zrozumienia przyjmij w końcu do wiadomości, że ideolo którą nasiąkłeś
    nie jest nijak lepsza. Została stworzona by konktrolować ludzi, by mieć
    wpływy i rąbać kasę. I jak w każdej ideolo są lepsi i gorsi ludzie, a
    twierdzenie że LGBT to samo zło jest tak samo absurdalne jak twierdzenie że
    chrześcijanizm to tylko i wyłącznie inkwizycja i mordowanie ludzi w imię
    tej ideologii (choć raczej zaprzeczyć się temu nie da).

    > rozmawiamy od co najmniej kilku dni, a napisalem teraz na twój wniosek.

    Chciałem zobaczyć na własne oczy, tak po prostu -- a Ty mi w zamian mózg
    zacząłeś prać swoją ideolo i tłumaczyć jak to wszystko działa. Ja wiem
    DOSKONALE jak działa, to m.in. pozwoliło mi się z tej ideolo, NARZUCONEJ NA
    SIŁĘ W MŁODOŚCI, wyrwać.

    > Być moze słowo "emanujesz" jest rozbudowana przerysowaną fiugurą
    > stylistyczną tymniemniej nie jest prawdą. Chyba ze obronę wartosci
    > konserwatywnych pod to podciągniesz - ale to też naciagane.

    Jest prawdą, chyba że chcesz zaprzeczyć że kościół ma bogactwa o jakich
    niejeden miliarder mógłby pomarzyć, że kościół jest wszędzie, na ulicach, w
    szkołach i w polityce zamiast siedzieć w swoich świątyniach. Ma wpływ na
    większość rzeczy jaka się dzieje. No ale trudno żebyś to przyznał, w końcu
    jesteś spaczony przez jedyną słuszną ideolo.

    --
    Pozdor
    Myjk