    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 17 Jun 2015 03:02:58 -0700 (PDT)
    <mlbg1b$2ds$1@node2.news.atman.pl> <mlc2pt$5e3$3@news.icm.edu.pl>
    <7...@g...com>
    <mlc70i$oqn$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mle4b0$t2v$1@node1.news.atman.pl> <mlm630$65s$1@node1.news.atman.pl>
    <mlm7kt$7v9$1@node1.news.atman.pl> <mlmae9$kit$1@node2.news.atman.pl>
    <mlp0fs$afh$1@node2.news.atman.pl> <mlp447$e91$1@node2.news.atman.pl>
    <mlpbc2$grr$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mlr9a6$fpa$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <5...@g...com>
    <a...@g...com>
    Subject: Re: NTG - Jednak eldorado
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 17 czerwca 2015 11:47:26 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > problem z demografią to trzeba zachęt. Gyy policzysz szerzej to okaze sie ze
    > globalnie opłacało sie podniesc cene na ten basen tym którzy dzieci nie mają.

    Pomijajac juz wyliczenia to jest to spolecznie niesprawiedliwe. Ja wiem, ze
    panstwu zalezy na nowych niewolnikach, bo oni dostarczaja kasy w formie podatkow.
    Tyle, ze dawanie jednym kosztem innych jest po prostu
    niesprawiedliwe :)

    Moim zdaniem takie karty i programy absolutnie nikogo nie przekonaja do
    zrobienia sobie dodatkowego dziecka. No bo jak to widzisz? Kochanie - te bilety
    w muzeum takie drogie, zrobimy sobie dziecko zeby wyszlo 10 pln taniej? :P

    Utrzymanie dziecka kosztuje ok 200 tys pln, nikt dla tych paru marnych
    przywilei dodatkowego dziecka sobie nie zrobi. Dlatego IMHO te programy
    pogarszaja finanse kraju. Oczywiscie duze rodziny na tym jakies grosze
    oszczedzaja. Ale odbywa sie to kosztem reszty spoleczenstwa. Bez dodatkowych
    korzysci.

    Niech zlikwiduja podatek dochodowy - panstwo zyska, a kazdy obywatel bedzie
    mial te paredziesiat pln wiecej do wydania. Lepsze to niz dziwne programy.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.