  • Data: 2015-06-23 14:35:59
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:2af0347e-ed9d-4afa-a92a-f1537f3447ae@go
    oglegroups.com...

    > to jest teza a nie dowód - dleczegozby warchol nie moglby byc teoretycznie
    > dobrym przywodca? Nie pisze o lepperze tylko ogolnie. Jakis dowod
    > poprosze.

    Proszę ze słownika definicja warcholstwa

    "awanturnictwo, wichrzycielstwo, sianie zamętu politycznego"

    Z _definicji_ warchoł nie może być dobrym przywódcą.

    > Dobrym przywodca bedzie ten kto bedzie dbal o polska racje stanu
    > niezaleznie od tego czy bedzie umial poprawnie trymac widelec lub
    > publicznie rzucal miesem.

    Trzymanie widelca i rzucanie mięsem nie maja nic wspólnego z byciem lub nie
    warchołem.

    > ty sobie poczytaj o honorze w kontekscie XX wojny swiatowej jak to nasi (a
    > konkretnie beck) honor trzymali i doprowadzilo nas to do katastrofy.
    > No i dalej konkretnie - co mial zrobic wtedy pis - w imie honoru
    > rozumianego po twojemu oddac wladze tej mafii? Obled....

    Już o tym raz dyskutowaliśmy - nie chce mi się do tego wracać - Ty uważasz
    że utrzymanie się przy władzy za cenę dzielenia się nią z ludźmi niegodnymi
    jest ok - ja nie.

    > nie za bardzo wiem jakiego honoru sie uzywa zeby niewinnym nazwywac faceta
    > z wyrokiem wiezienia, pewnie tym samym wg ktorego kiszczak byl czlowiekiem
    > honoru, a jaruzelski godnym
    > pochówku w alei zaluzonych.

    Z mojej strony EOT jeśli nie dostrzegasz tego że facetowi wytoczono
    polityczny proces o zabójstwo + n towarzyszących z których został
    _uniewinniony_ a skazany za przyjmowanie dowodów wdzięczności jak znaczna
    większość lekarzy to nie mamy o czym rozmawiać.

    Pozdrawiam i EOT - nie mój poziom
    Ergie