  • Data: 2015-06-23 15:08:34
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 czerwca 2015 14:36:06 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Proszę ze słownika definicja warcholstwa
    > "awanturnictwo, wichrzycielstwo, sianie zamętu politycznego"
    > Z _definicji_ warchoł nie może być dobrym przywódcą.

    No jesli taka definicja to zgoda. Tyle zgodnie z ta definicja lepper nie byl
    warcholem. Mimo ze metodami rowniez awanturniczymi dotarl do wladzy to jego celem nie
    bylo "sianie zametu politycznego".

    > Z mojej strony EOT jeśli nie dostrzegasz tego że facetowi wytoczono
    > polityczny proces o zabójstwo + n towarzyszących z których został
    > _uniewinniony_ a skazany za przyjmowanie dowodów wdzięczności jak znaczna
    > większość lekarzy to nie mamy o czym rozmawiać.

    Ales sie kiedys zarzekal ze czlowiek , zwlaszcza ubek, niewinny dopóki nie skazany. A
    teraz to i skazanie nie wystarczy :-) Eh, ergi :-)

    b.